BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

الــجــديــد فــى مـــدونــتـــى مــدونــه حــيــاه بــلا عــنـــوان

الأربعاء، 4 مارس 2009

يـــــــــــا بـــــــــــحــــــــــــر !!!!!!



يابحر لا تسألني
أنك حبيبي الوحيد ليتك تغسل ذاكراتي من كل الأوهام وتزرع في كياني ورودا وأحلام ادعني أعشق فيك الحياة لا تسألني أرجوك أقبلني ببتساماتي بحزني بفرحي والمي أرجوك أقبلني بكل عيوبي واشجاني ونظراتي واشتياقي
انت بحرفواجهني في حياتي ترددت ولكن بسحرك الأخاذ وجدت نفس وروحي وكياني تنسابا اليك بأهاتي فأبحرت بسمعي وصوتي واحلامي بغير شعوري لصوت حب أموجك التي تناديني فشعرت بالرحة ودموعي تطاردني لكن بقربك ايها البحروجدت وجداني وحنانا يلامسني بين جنبات شواطئك التي تلاعبني بروح الأمان قيدتني أمواجك الساكنة فبتوأغني لنفسي والأوطان وسمعت منك كلامن يشابه الأزمان وسامرة طيف ليلك والناس نيام وأهدتني أمواجك أعذ الألحان بك يابحر عشقت كل الأخطاروتخطيت كل الأسوارلك اصل اليك يابحر الأمان

22 مـــوهـــوم:

”*°•.˜”*°•..سونه..•°*”˜.•°*”˜ يقول...

السلام عليكم .
انا سعيده انى انا اول وحده تقرء هذه الالحان بجد دى انغام مش كلام بس
انا كمان حسه بخوف عليكى من هذا البحر بجد مش كلام وخلاص
حساكى عوزه ترمى نفسك فى !!!!
انظرى الى اعلى الى السماء ياااااااا
قولى يارب وهو احن عليكى من البحر اكيد
بوست جميل ولاكن حزين تحياتى ليكى
(***ســـونه***) .

الفراشة الصغيرة يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
الفراشة الصغيرة يقول...

عارفه احلى حاجة فى الfوست انك بتتكلمى عن حبيبى

اوعى تفهمنى غلط
انا قصدى البحر طبعا

Ophelia - cfd يقول...

حلو اوى بجد

أنا بحب البحر جداً يمكن علشان بيمثلى حجات مختلفه أنا بحسها :)

بارك الله فيكى على احساسك

تحياتى :)

mosh 3aref يقول...

وتزرع في كياني ورودا وأحلام ادعني أعشق فيك الحياة لا تسألني أرجوك أقبلني ببتساماتي بحزني بفرحي والمي أرجوك أقبلني بكل عيوبي واشجاني ونظراتي واشتياقي

يا بخر يا بحر رد على عمتك سنسن
هههههههههه

لو مردش عليكى يبقى اكيد معاه ويتنج استنى بس انتى عليه شويه كدا

هههههههههههه

د.آيه يقول...

بسم الله
هو كلامك حلو بس انتى علي كده لازم بقي ساكنه في مدينه .. من المدن الساحلية..
عشان تلاقي البحر دايما جنبك..
هههههههههههه
استنى اما اشوف انتى منين .. الزقزيق بس بيتهيألي مش فيها بحر..
يا رب تلاقي أصدقاء و ناس مخلصه بالصفات الحلوة اللي في البحر..

رحله احزانى يقول...

كلامك جميييييييييييييييل
والبحر معروف بكاتم الهموم والاسرار

تحياتى ليكى وعندك واحد شاى

ايمن الوليدى يقول...

صباح الخير يابسبس كلامك اكثر من رائع لكن مش عارف ليه اختارتى البحر مع ان من صفاته الغدر انا شايف اللى يمسح دمعك وينسيكى ذكريات الماضى المولمه طبعا هو نفسك انتى الوحيده اللى تقدرى بكده وعارف انك انسانه عنيده مع نفسك فخلى البحر على حاله واستعينى بعقلك اقوى من بحور العالم مع تمنياتى بالتوفيق دائما

ghorBty يقول...

السلام عليكم

كالعاده كلام جميل

بس لا يخلو من نفس الأحساس

اكتبي وعبري عن كل ما بداخلك

فانا مثلك لا اجد نفسي الا وسط كلاماتي حتي لو كانت حزينه

غربتي

حياه بلا عنوان يقول...

عليكم السلام الاول انا اسفه على التاخير فى الرد ليكم كلكم انا بعتزر بجد وشكرا ليكم كلكم

حياه بلا عنوان يقول...

عليكم السلام اهلا سونه نورتى البوست انا فعلا سعيده انك اول وحده فى الرد على البوست البحر سعات كتير بيخوف بس انا مش بصيت فيه نظره الخوف اكتر مابصيت من جهه الكتمان اكيد كمان السماء فيها منظر جميل ويستحق ان الواحد يلقى نظره الى السماء واكيد ربنا و احنا علينا من كل شىء شكرا لمرورك للبوست تحياتى

حياه بلا عنوان يقول...

الفراشة الصغيرة نورتى البوست زى كل مره واكيد طبعا البحر كلنا لازم نتكلم عنه لانه زى ما فيه اشياء محزنه فيه اشياء جميله تحاتى

حياه بلا عنوان يقول...

زهره الامل شكرا لمرورك للبوست زى ما قولت فى ناس بتحب البحر قوى الحمدلله انى مش لوحدى ههههههه نورتى البوست تحياتى

حياه بلا عنوان يقول...

اهلا كريم منور البوست ان شاء الله البحر يرد على كل اللى محتاج انو يرد عليه شكرا لمرورك للبوست تحياتى

حياه بلا عنوان يقول...

د.أيه اهلا بيكى فى المدونه لاول مره وبشكرك على وجودك فى البوست ورئيك كمان على البوست وياريت ميكونش اخر مره ان شاء الله نلقى البحر وبردو كل اللى محتاجه يوصلو نورتى البوست انا فعلا من الزقازيق مفيش بحر بس الواحد بيحس بيه هههههههههههههههه تحياتى

حياه بلا عنوان يقول...

رحله احزانى منوره ياحببتى البوست انتى الوحيده اللى وصلتى للى انا عوزه اقوله تحياتى

حياه بلا عنوان يقول...

صباح النور ايمن انا مش ده اللى انا اقصدو فى البحر انا اللى اقصدو ان البحر كتوم جدا شكرا لمرورك للبوست ياايمن تحياتى

حياه بلا عنوان يقول...

عليكم السلام ورحمه الله وبركاته اهلا غريتى شكرا ليكى على رئيك وشكرا لمرورك للبوست الحمدلله لقيت حد يوصلى ويفهمنى تحياتى

فراشة يقول...

حياة بلا عنوان
ياه على الصدف
انا كمان تحدثت عن البحر وجماله
اكيد شعرت بكلماتك الرقيقة
لما اشعر به من حب للبحر الجميل
تحياتى

حياه بلا عنوان يقول...

فراشه نورتى البوست وانا سعيده اننا اتكلمنا عن البحر البحر ممكن الكل يتكلم عنه بس المهم ان الواحد يوصل للى هو عوز يوصلو يوصل الفكره صح بالنسبه للبحر شكرا لمرورك تحياتى

التــســـامــح فــى الـــحـــــب يقول...

السلام عليكم اهلا يا استاذه وحشتنى مواضيعك الجامده والرومنسيه الحزينه والمشاعر الرقيقه والبحر كمان قمة الرومنسيه بس زنبه ايه البحر تحكيله مواضيعك الحزينه دى ههههه هو يعنى مش هيرد عليكى تستغلى الفرصه وتعكننى عليه مش كفايه احنا ههههههههه بس بجد كلام جامد وموضوع حلو وننتظر منك مواضيع اجمل كما تعودنا منك ...... تحياتى يا عسوله

حياه بلا عنوان يقول...

عليكم السلام انت نورت يا مصطفى المدونه مش معقوله ايه الغيبه الطيله دى بس يله نورت من تانى البحر مش بيسمعلى بس بلعكس بيسمع لملين غيرى طبعا اى حد محتاج ليه بيسمعلو شكرا لمورك يا عمو نورت البوست تحياتى