BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

الــجــديــد فــى مـــدونــتـــى مــدونــه حــيــاه بــلا عــنـــوان

الجمعة، 5 ديسمبر 2008

انــــســــحــــاب


مش إنسحاب ولا إسمه هروب مش العتاب معناه مكتوب تجرح تقسى على المحبوب من ورا باب إسمه العتاب
قبل ما تجرح شوف الكلام واحسب درجة صدقى انا كام كيانه عندك بقى أوهام تحت الصفر براءتى غياب
ياما عليك فوّت أمور ترمى الغدر وأقول معذوروضحكة باهتة طالها غرورمع غلطاتى تمللى حساب
ح انسحب إذا كان يرضيك وح ابتعد لو فين أراضيك وان كان حل البعد راضيك خط نهايتى شمسه سراب
آخر كلام ولا بينّا كلام رح يشفع ولا حتى ملام ولا كلامنا ف أخره سلام مش انسحاب ولا اسمه عتاب

2 مـــوهـــوم:

سهر الليالي يقول...

انسحبتي بأبداع
فنانه حتي في الانكسار
تخجلني براعتك
فليس عندي كلام يصف ما يعزف قلمك من الحان
دائما تتفوقين علي نفسك
احييكي وانثر امام مدينتك اجمل ما عندي من ورود
واعزريني في السؤال
اعجبتني جدا الموسيقي في المدونه
فهل تخبريني من اين احصل عليها

تحياتي
فراشه الشتاء

حياه بلا عنوان يقول...

شكرا فراشه الشتاء انا يعيده بيكى وبجملك جدا وانا بعتلك اضافه وان شاءالله نتقابل